Wednesday, November 4, 2015

Tesco kraam

Veidi hilinenud postitud Tesco asjadest, hilinenud selles mõttes, et ma pole viitsinud seda üles riputada, olen asjad ostnud täitsa ise ja ei reklaami kedagi sest oleksin saanud mingit raha või hüvesid selle eest.

Tegin pildid Martha asjadest, sest Jakobit ma lihtsalt ei viitsiks kõikidesse tema riietesse toppida väikese hetke tarvis ja suur on ka tõenäosus, et iga riideeseme suudab ta mikrosekundi jooksul ka täis oksendada enne kui sellest esteedilie pildi teha jõuan.

Tegelikult oli asju veel, kuid pilditamise hetkeks olid osad jõudnud juba pessu ja teksad näiteks olid kilu-Marthale liiga suured. Hinnad on juures umbkaudsed, päris täpselt hinda enam ei mäleta.
Pluus maksis 3£ või 4£.

2 pakki suhapükse, kõik olid suurus 5-6 a. Martha ilmselgelt liigselt pikkkade koibadega, sest töpselt parajad olid talle vaid vasakpoolsed roosad ja parempoolsed valge põhjaga lillelised.


Ausalt, see oli kõige parem pilt, mis ma sellest Halloweeni pluusist sain, sest Marthal oli vaja pilditamise ajal näidata kuidas hirmutada. Pluusi hind oli 4£. (See muide ka helendab).

Minu absoluutne lemmik!! Mõnus tugev, topeltseelikuga kleit, ii-me-li-ne!!! Kleit maksis 10£.

Martha lemmikpusa ja uued lemmikdressipüskid, pakis olid kaasas ka tumepunased samasugused dressid kokku oli nende hind 7£. Pusa maksi 5£.
See oli minu teine tellimus Tescost ja hetkel olen ma VÄGA rahul nii hinna-kvaliteedi suhte kui ka kohaletoimetamise ajaga, mis seekord oli ei rohkem ega vähem kui 1 nädal,

No comments:

Post a Comment