Sunday, August 23, 2015

Oh kooliaeg, oh kooliaeg..

Sattusin üle pika aja lõpuks oma Bloglovi äppi telefonis sirvima/lugema ja avastasin nii mõnegi koolimineku-ärevuse postitust või siis niisama koolialguse teemal kõnelevat inimest. Ja siis mulle meenus, et ma vist ei olegi siia kirjutanud, et ka mina siiski kavatsen septembrist jälle koolipinki nühkima kukkuda, sest ometigi ei saa lasta end takitada 2-kuusel beebil ja 130 km vahemaal??

Okei, tegelikult võiks ju lasta beebil näiteks, aga siiski üritan ma magistriga saada hakkama 2 aastaga. Ehk siis päevases õppes. Küll aga loodan õppejõududega niipalju läbi rääkida, et vähemalt esialgu, kui poiss veel ikkagi päris pisike on võiksin ma koolis käia võimalikult vähe. Ja kuna õppejõud on enamasti siiski samad kes meil baka aeg olid ja mina suhteliselt eeskujulik õpilane suutsin olla siis vast nad tulevad mulle vastu ja siiski ma ei pea 3-4 päeva nädalas sõitma Rakvere-Tartu-Rakvere trippi beebi ja lapsehoidjaga.

Mina ausaltöeldes täitsa ootan kooli. Võib-olla on asi selles, et mulle VÄGA meeldib mu eriala võib-olla hoopis see, et saan kodunt veidi välja ja mõleda muule kui kas-poiss-on-täna-piisavalt-kakanud või huvitav-kas-ta-hingab-ka-kui-kõhuli-magab (mitte, et ma neile asjadele mõtlemist kooli kõrvalt kuidagi vähendaksin). Ja no olgem ausad, ega magistrikraad kunagi tööturule siirdudes ka halba ei tee.


Ja otseloomulikult ei saa ma ära unustada seda, et kui ma tõepoolest (otseloomulikult!) selle 2 aastaga magistri lõpetan siis seda kõike ainult tänu minu perele ja ehk mõnele sõbrannale ka, kes mulle lapsehoiduteenust suudavad vajalikul määral pakkuda. Sest nii superwomen ma ka ei ole, et beebi kaenalsse võtan ja loengusse lähen ja ega see väikene mees Jakob just sedasorti mees ka ei ole, kes viitsiks rahulikult turvahällis tukkuda(arvestades asjaolu, et turvahäll on viimane koht kus ta vabatahtlikult on nõus olema), seni kuni emme söötade analüüsimisest leongut kuulab/konspekteerib. Seega järgevad 2 või siis pigem 1,5 kooliaastat olen ma suuremal või vähemal määral sõltuv väga paljudest teistest inimestest ja see ei ole just väga hea tunne, aga ma olen nõus seda mõnda aega veel taluma. 

Kõigile teistele aga koolialguse puhul jõudu ja jaksu! (Jessus kui hea meel mul ikka on, et enam keskkoolis ei käi, 5 päeva nädalas küll enam koolis käija ei jaksaks! Ülikool on ikka KORDADES kergem kui keskkool ! )

No comments:

Post a Comment