Monday, July 27, 2015

Suur Hobupäev Palmse mõisas

Võtis Hobupäevale mineku plaani kohe kui ma sellest üritusest kuulsin - ilmselt toimus see vahetule peale poisi sündi. Andisin sellest teada ka Tõnisele, kes hobustest endiselt väga vaimustuses ei ole, kuid vastu ta ka ei vaielnud, ilmselt lootis, et ma ei saa selleks ajaks end veel nii kordagi, et seal ringi jalutada.

Palju mitteminemisest puudu ei jäänudki, sest päev enne üritust ehk siis laupäeval tõusis mu palavik jälle (see oli toimunud ka 3 päeva tagasi kui 2 päeva 39 palavikuga ja ilmselt rinnapõletikuga võitlesin) tõusis. See tõusis jälle pea 39, võtin 2 paratcetamooli sisse ja lootsin, et saan siiski hobupäevale minna. Mina ma nagu piltidelt näha ka siiski teha sain. :)

Kulla pesu.


Tõnis ja tema "eufooria" leida end järjekordselt hobuseürituselt.

Ilusad poisid Tina Ellermanni ja Grete Hussariga.

Ja Kulla panigi oma vanuseklassi märade ringi kinni. Lisaks saime Tõnisega õppejõudusid üle 1,5 kuu jälle näha/teretada. 

Üks võõras pilt ka, mille hommikul pooolgemata kellegi kaustast ledsin, väga kahtlane poole hobuse pesu pealt tehtud pilt, enda näost ma üldse ei räägi aga kuna mul endast niikuinii pilte ei ole siis panen selle ka siia. Pildi autor FB: Preili Liina

No comments:

Post a Comment