Monday, June 29, 2015

"Vahva" arstivisiit

Täna käisin siis teist korda Rakveres arsti juures. Esimesel korral, ehk siis eelmine neljapäev andsin vere- ja uriinianalüüsi, mis selgus et on mõlemad nii korras kui olla saavad. Seejärel läksime täna UH tegema, kuhu ka Tõnis ja Martha kaasa tulid.

Arst mõõtis üle igasugu kehapiirkondi, esimene ja pühimõtteliselt ainus, millest ma aru sain olin pea, siis mõõtis veel umbes 4 erinevat piirkonda. Pea oli ilusti all nagu olema peab. Ja pea oli ka ainuke kehaosa, mis oli "mõõdus". Nimelt üks tähtaeg on mul homme - seega pea vanuseks ütles UH aparaat 39+6. Kõik ülejäänud kehaosad olid aga .... väikesed 34, 35, 36 nädalat ja mõned päevad siia sinna. Kogu selle vahva mõõtmise peale pakkus UH siis loote vanuseks 37+1 ehk siis tähtajaks 19.07 ehk siis ma olen nüüdsest igavesti rase.

Arst veel kiitis, et laps kaalub praegu u 2900 ja sündides on ta normaalmõõdus beebi. Selle unsutas ta muidugi mainida, et poiss on gigantpea selleks ajaks.

Peale UH helistasin ka Tartu ämmaemandale, kelle juurde mul oli ka tänaseks aeg, kuid kuhu ma ei plaaninud enen seda UH minna, peale selliseid uudiseid arvasin aga, et ehk on mõistlik sealt ka läbi käia. Ämmaemand aga rahustas mind veidi maha ning arvas, et ehk laps ongi lihtsalt veidi väiksem ja suurema peaga, et UH võib eksida niigi +-2 nädalat, mis ületab isegi selle piiri.

Seega loodan siiski mitte juuli lõpuni ühes tükis olla ja mitte Marthale sünnipäevaks väikevenda kinkida. Seni saame siis lugeda over due date päevi. ;)

No comments:

Post a Comment