Thursday, July 2, 2015

40. nädal ehk Läänerindel muutusteta

Just nii, täna on mul siis tähtaeg, mille järgi pandi paika dekreet ja ideeliselt võiks ju laps ka samal päeval sündida, kuid nagu tark statistika väidab, suudavad seda korralda vaid 5% beebidest. Ja minu oma, olgem ausad seda ilmselt ei plaani. Kui kogu raseduse on nii minu kui ka Tõnise ema rääkinud sellest, et poisid on neil mõlemil olnud kärsitud ja sündinud kindlasti enne etteantud tähtaega siis tunudb, et see noormees kavatseb kõigile neile juttudele sülitada, sest tema end veel välja küll kupatada ei kavatse.

Kuigi juba paar päeva, eriti eile, on alaseljavalu suht tugev olnud ja mina olen kogu selle aja lootnud, et ehk läheb valu tugevamaks (tõeline masohist) ja valusamaks ja saab lõpuks hakata mingeid järeldusi tegema aga ei. Olen juba kahelnud, et äkki on mu valulävi liiga kõrge ja mõni teine ehk jookseks sellise alaseljavaluga, mis imevähe nagu kõhtu ka kiirgab EMO´sse, kuid mina ikka ootan ja ootan kodus. Selliste mõtete peale näen muidugi juba vaimusilmas ette kuidas ma niimoodi "valu ootates" lõpuks kodus sünnitan sest äkki läheb väga kiireks kõik. Nagu jällegi minu ja Tõnise vanematel on poistega olnud suhteliselt kiired sünnitused siis ma selle peale isegi ei looda enam mitte, sest muidu oleks asi ilmselgelt liiga lihtne selle poisi jaoks.

Ehk nüüd ma siin istun oma tiksuva pommi otsas ja kuigi lubasin Tõnisele, et täna helistan talle, kui ta tööl on ja kutsun ta koju siis ilmselt seda siiski ei juhtu. Homseks ostis Tõnis ka Curly Stringi kontserdi piletid ja laupäeval tahan mina minna Vaole ratsavõistlust vaatama ja loodame, et ehk endale tegevuste planeerimine aitab ka poisil jõuda teadmiseni, et väljaspool tema pesa on ka elu.

Üllatavalt paljud sõbrad, sugulased ja tuttavad on huvi tundnud kas juba on toimunud midagi. Olen siiani kõigile öelnud, et küll me anname teada kui midagi toimub ja ilmselt on see ka töötanud, sest konstantselt küsivad vaid Tõnis ja minu ema - "noh, kas on juba minek?".

Väike , imepisikesekene, lootus on, et ehk 41. nädala postituse asemel tuleb hoopis beebiuudis, kuid julgen selles siiski veel kahelda.

Otseülekannet (võimalikust) tegevusest saab endiselt Instagrammist - kui selleks muidugi aega jääb.

No comments:

Post a Comment