Tuesday, June 16, 2015

Lõpetamiste nädal

Möödunud nädalat võiks vabalt nimetada lõpetamiste nädalaks, sest me kõik (neljakesi?) lõpetasime midagi. Meie Tõnisega lõpetasime ülikooli, oleme nüüd baka kraadi omanikud. Tõnis lõpetas vanas töökoas töösuhte (ja juba esmaspäeval alustas uues kohas erialase tööga), Martha lõpetas selleks keadeks lasteaia ja nüüd on tal 2,5 kuud suvepuhkust enne kui ta uude lasteaeda läheb ning kõhuelanik lõpetas minigl määral valmimise -  ehk täits 37 rasedusnädal, mille postitust ma ilmselt ei tee, sest järgmine on kohe ukse ees ja ilmselt enne seda meie ühine teekond ei lõppe. Ja kõige tähtsam, me kõik kolisime, saime uues korteris asjad juba enamvähem, kui välja arvata muidugi need hunnikud riidekotte ja hulgi kaste, mis sisaldavad asju, mida mul on kindlasti kunagi vaja.

Ehk siis mul polegi eriti millestki muust rääkida, panen siia pigem hulgi pilte, mis lõpetamisel tehtud sai. Neljapäeval tuleb ka rasedusnädala postitus, kus ma ilmselt vingun nii, et maa on must.

Seniks aga tuulist ilma!! ;)







Jah, mul ei ole aimugi, miks mu isa keelt näitab. :D


No comments:

Post a Comment