Sunday, April 5, 2015

Inventuur beebiasjades

Otsutasin täna Martha magamistoa kappi koristada ja kuna seal "vedeleb" hetkel ka turvahäll, kus sees on kogu poisi tavaar siis otsutasin juba sellele laarile ka inventuuri ära teha, et teada saada, mida mul siis veel vaja on. Jah ma olin täiesti kindel siiani tellitud asjad on pigem kõik ühte suurust ja midagi on kindlasti veel vaja. Õnneks või kahjuks pidin isegi üllatuma kuna kaetud olid kõik suurused, mida esimese vähemalt 3 kuu jooksul vaja läheb. Ja natukene pealegi.

(2 tundi) Varem arvasin, et ma ei olegi teab mis palju asju kokku ostnud, natuke siit ja natuke sealt ja mõned on ka tädi(minu õde siis) poisile ostnud. Kui aga neid bodysid sorteerima hakkasin oli minu üllatus üüratu, sest no neid ikka oli!!

Ma pole kunagi olnud teab mis kõva nimekirjade koostaja ja loomulikult ei olnud mul seda ka praegu vastupidiselt plajudele teistele beebigrupi liikmetele, kellel väga konkreetne nimekiri juba ammu olemas mida vaja ja mida mitte. Peale selle kaose korrastamist tekkis mul ka väike mõte, et ehk... ehk siiski peaks omale ka ühe nimekirjakese koostama mida siis veel vaja, et end veel rohkem üle ei shoppaks.

Siin siis nimekiri asjadest, mis hetkel olemas on:
Suurus Tiny Baby:
 - fliiskombe
 - pikkade varrukatega body

Suurus 50:
- 5 lühikeste varrukatega body

Suurus 56:
- 5 pikkade varrukatega

Suurus 62:
 - 3 ilma varrukateta body
 - 4 lühikeste varrukatega body
 - 3 pikkade varrukatega body
 - kaks paksemat tudukombet
 - ülikonnakomplekt (triiksärd/viigipüksid + vest ja lips)
 - lühikeste varrukatega T-särk
 - lühikeste varrukatega triiksärk

Suurus 68:
 - 6 lühikeste varrukatega body
 - 4 pikkade varrukatega body
 - paks fliiskombe suurus 3-6 kuud
 - 1 tudukombe
 - pikkade varrukatega särk

Püksid:
 - 1 paar pükdse 0-3 kuud
 - 7 paari pükse 3-6 kuud

Muud:
 - 4 mütsi
 - kootud papud
 - 2 paari kindaid
 - 5 paari sokke
 - triiksärk/vest/püksid - suurus 80(?)

Lisan ka pilte Tesco tellimusest, pluss veel mõned asjad, kõigist erladi pilte tegema ei hakanud enam.


















Minu beebiriiete "kapp" antud hetkel.

Olen riided valides pigem hoidnud tagasihoidlikumat tooni ja mitte väga värvilisi asju tellinud. Üldkokkuvõttes siiski ka värve hulka saanud. Üldse olen tähele pannud, et mulle pigem meeldib roheline ja selle erinevad varjundid kui sinine. kuigi Tesco tellimusest jääb pigem sinine maik suhu.

Lõpetuseks veel üks pilt Marthast, mida ise vaadates märkasin ka, et ta on päris suur lillede fänn.





No comments:

Post a Comment