Friday, April 24, 2015

30. nädal

Selle nädala märksõna on jama jama otsas elamine. Sellegi poolest üritan rasedusnädala postituse kirjutada ka millestki muust, mis sel nädalal seoses väikemehe ootusega juhtunud on.

Äppi järgi on väikemees võrdne oma suuruse poolest peakapsaga. Ma ei saa mainimata jätta, et igal nädalal on see poisi suuruse võrdlemine mõne köögiviljaga muutunud minu jaoks aina kummalisemaks. Ma isegi täpselt ei tea miks, aga nii see on.

Väikemees on kõhus endiselt väga aktiivne vastupidiselt sellle, et mulle (vist) eelmisel nädalal tundus, et ta on veidi rahulikumaks jäänud. Siiski mitte, täna on ta terve päeva endast väga , VÄGA aktiivselt liigutanud. Võin vist jugelt öelda, et terve tänase koolipäeva oli poiss nagu väike püsimatu hing, kes koguaeg tähelepanu nõudis. Ja ega koju jõudes noormees rahulikumaks muutunud, samal ajal kui ma arvutis omi asju ajasin hüppas kõhul, kord paremale kord vasakule, muhk püsti.

Esmaspäeval oli meil ka ämmaemanda visiit, mis palju üllatusi ja uut infot just ei toonud. Vererõhk oli ühel käel isegi täiesti normaalne, kui mitte isegi veidi madal, teisel aga minu tavapärane 140/80 - need numbrid jäävadki mind vist kummitama kogu raseduse. Uriini proov oli endiselt samuti korras, nüdsest pean selle viima igal visiidil, mida ämmaemand eriti rõhutas, minu arust olen ma ka siiani igal jumala korral selle enne visiiti viinud aga no minu aju, see ei ole hetkel kuigi usaldusväärne organ.

Kaalu oli kuu ajaga juurde tulnud 2 kg, millega ämmaemand täitsa rahul oli. Olgem ausad, ise ootasin ma hoooopis suuremat numbrit, aga meeldiv üllatus ei jooksnud mullegi mööda külge alla. Kokku 7 kuu jooksul siis kaalu lisandunud 8,5 kg. See number mulle nagu täitsa istub, samas 2 kuud on veel kosuda.

Emakapõhja kõrgus oli nädalatega võrdseks jäänud (varem oli see veidi ees) ehk siis 30 cm ja kõhu ümbermõõt 106 cm ei teagi kas see on palju või mitte, ennast väga ümarana küll ei tunne.

Tavaari poisile juurde osta ei olegi jõudnud, kuna Saaremaa reis jäi ära ja sellega seoses jäi sealt ka toomata lamamistool/kiik.

Loodetavasti saab järgmine reede, kui Tõnis Siililt puhkusele tuleb ja auto LÕPUKS remondist pääseb saab minu kujuteldavalt nimekirjast maha tõmmata voodi ja vankri. Loodame parimat.

Seni aga saan terve nädala printsess Marthaga kahekesi kodus olla, loodetavasti teeme veidi remonti ja jätame üksteist selle juures ellu.

No comments:

Post a Comment