Friday, February 27, 2015

22. nädal

Olgem ausad - täna on ametliku tähtaja järgi juba 22+1 ja ma siiski ei ole veel kirjutanud ja otseloomulikult ei ole ma ka kõhupilti suutnud teha. Tegelikult oli mul eile isegi vabandus olema,s et mitte sellega tegelda, nimelt õppisime tänaseks kontrolltööks, millele täna sai vääriline tulemus - A - sobib!

Beebist niipalju, et täna on ta enamvähen papaia suurune. Ja sel nädalal end isegi päris vaikselt üleval pidanud. Naersin küll Tõnisele, et ju ma olen ta paksuks söötnud ja ta lihtsalt ei jaksa möllata nii palju kui tavaliselt. Mis iseenesest on IMELINE, sest ma saan magada!!! Juba vähemalt 2 ööd olen saanud ilma suuremate sisemassaasita magada. Samas on see valu, millele ma enam nime anda ei oska võtnud uusi mõõtmeid ja seda otseloomulikult mitte head mõttes. Kohati on küll tunne, et ratastoolis liikuda oleks kordades lihtsam või siis vähemalt kahe karguga kõndides. Ilmselt siis teine trimester ei ole minu jaoks see oodatud puhkus ja nautimise aeg.

Esmaspäeval oli ka sellekuine ämmaemanda visiit. Mis tuletab mulle meelde, et ma pidin juba esmaspäeva õhtul talle kirjutama ja vereproovi tulemusi küsima. Eks ma siis nüüd teen seda.
Igathes vererõhk oli endiselt kõrge, mille tõttu Tõnis ka mul tööl käimise põhimõtteliselt ära keelas. Seni aga midagi veel sellega tegema ei hakata, sest rasedusaegne preklampsia nii vara välja veel ei löö. Nii ta mulle ütles. Kaalu pärast oli veidi "pahane"? sest kuu ajaga olen ma juurde võtnud 3,2 kg. 5 kuuga kokku siis 5 kg. Ise ma olen nagu suht rahul sellga, kuna Marthat oodates oli mul selleks ajaks vähemalt 3x rohkem kaalu juures aga veidi halb maik jäi siiski suhu seega püüan nüüd veidi jälgida mida ja millal suhu pista, mitte, et ma varemgi väga söömisaldis oleks olnud.

Kuna LA alles oli siis südamelööke kuulama ei hakatudki. Emakapõhja kõrgus oli nädalatega järjepeale saanud ehk 22cm (eelmisel kuul 16cm) ja kõhu ümbermüüt 100 cm, milles ma veidikahtlen, sest mulle tunuds, et ta mõõtis seda väga madalalt, puusade kõrguselt ja seda ka ümber mu korralike sangade. Ehk järgminekord näeme, kuidas see siis muutunud on.

Järgmine nädal on plaanis panna ka aeg Elite 3D/4D UH´sse, kuhu siis kõige varem kahe nädala pärast juba minna võiks.

Kuna mul on viimasel ajal süvenenud rasekujuline rasedusaegne ajudoonorlus siis on minu mälu ja mõtlemisvõime päris korralikult piiratud, seega ma ka ei mäleta, kas ma poisile nimevalimisest eemisel korral rääkisin või mitte. No eks ma siis kordan end ja siis mingil hetkel ehk kordan veelkord.
Nimelt meil oli juba VÄGA ammu kuidagi kujunenud välja kaks nimevarjanti - seda siis poisi puhul - mis mõlemad on pärit Tõnise sugupuust kui nii öelda võib. Kuna kahte nime enam panna ei taha (Marthal on kaks nime, millest küll kasutatakse põhiliselt ühte) siis pidi minema peale sündi nende vahel valimiseks. Kuna aga ma avastasin mingihetk, et üks nesit on sattunud 20 popima 2014 aastal pandud nime hulka kadus see varjant ka kiirest. Ehk siis nüüd on minu peas sellel poisil juba nimi olemas, mille järgi aga ma teda Tõnise soovil veel ei kutsu - ehk ikkagi ei ole seda nägu - tõttu.

Luban nagu poliitik, et homme teen ühe pildipostituse, kuhu lisan nii kõhupildi kui ka poisile ostetud kraami pildis.

No comments:

Post a Comment