Monday, March 2, 2015

Asjad beebile pildis

Nagu näha olen "sõnapidaja" "mees" ja panin ilusti reedel juba pildi üles mis lubasin aga juhtus ikka nii, et alles täna selle kallele asusin. Ilmselt tuleb nüüd päris palju postitusi järjest, sest ei hakka neid kõiki pilte ja jutte mida rääkida tahaks ühe postituse alla panema.

Seega alustan siis 22 nädala kõhupildist:
Ilmselt pean siiski ühel hetkel tegema kollaži oma kõhupiltidest, siis on ka päriselt aru saada, et ma lihtsalt ei vahetanud riideid vaid ka kõht on minigsugust imeväikest kasvu vahepeal näidanud.

Nüüd siis pildid asjadest, mida poisile ostnud olen. Turvahälli pilti ma enam uuesti lisama ei hakka sest ma ei viitsi seda lihtsalt kapist välja kiskuda. Aga siin siis mõned riided, mida emotsiooide ajel ostnud olen.


Need on asjad Juku mänguasjapoest, mis sai ostetud kohe peale LA UH. Kokku maksid neli asja 18€.


Body, ilmselt suurus 64 - oli hirmsast vaja osta, sest LINDEXis oli osta 3 maksa kahe eest ja Marthale sai juba 2 asja vaadatud välja.


See veidi suurem tudukombe, ilmselt suurub 68 või 74 jällegi ei mäleta - sai ostetud Eedeni titelaadalt hind oli 1€.

Selline komplektike, samuti Eedni titelaadalt ja maksis 3€.


Hiinast tellitud kombe, suurus 3-6 kuud - hind 12€.

Pildilt puudu veel üks triiksärk/viigipüksid/vest kombenisioon, mis sai ostetud Prismast üübersoodsalt, seetõttu ka selle ostime sest otsest vajadust sellele ei olnud. Maksis siis 5€ endise 30€ asemel.
Hiinast olen ka peale LA UH väga palju asju ostnud ja nüüd ei plaani enam väga midagi osta kuni kõik asjad kohal ja hakkab tekkima mingi pilt, mida veel juurde vaja.
Olen vaadanud ka lamamistoole, millest isegi paar meelepärast leidnud kui ei suuda otsutada, millal need ostma peaks/võiks. See tähendab, et ma tahaks nad juba kohe osta aga kas on mõistlik, selles on küsimus.

Vankreid olen vaadanud ja siis vaadanud veel natuke. Umbes täpselt vähemalt 4 korda olen olnud täiesti kindel, mis marki ja millist ma tahan ja siis äkki... on hoopis midagi muud meelel. Lubasin Tõnisele, et ei vaata neid vaknreid enam enne mai lõppu ja siis vaatame ja ostame ära sellise mis mulle siis sel hetkel meeldib. Raskeks läheb aga ma üritan mitte neid enam vaadata vähemalt mitte sellise näoga, et nüüd ja kohe oleks vaja ära osta.

No comments:

Post a Comment