Wednesday, January 21, 2015

Siit ja sealt..

Meile tegelikult juba eelmise nädala suursündmus oli kindlasti uus kiisubeebi. Leidsin ta laudast ja kuna ta oli piisavalt sõbralik, et teda sülle võtta (jätame elle vahele, et ta üritas mu näpust oma hambad läbi lüüa hetkeks) viisime ta puhkeruumi, kus me andsime talle sooja piima ja kassitoitu. Esialgu oli ta väga arg ja oli nõus olema vaid süles, peites pea mu käe alla. Natuke istudes ja jutustades hakkas ta aga aina rohkem suhtlema ning lõpuks ka sööma. Kuna kell hakkas kolm saama pidin ma tööle tagasi minema, kuid enne seda najatasin töökaaslasele, et viin ta koju, mul ju valge olemas nüüd ongi musta veel vaja.

Lüpsi ajal mudigi hakkasin sada korda kahtlema, kas ikka on seda vaja ja Tõnis lööb mu raudpolt maha kui ma selle pisikesega toauksest sisse astun, aga minu üllatuseks seda siiski ei juhtunud. Vastupidi Tõnis hoopis hakkas kohe toimetama pani pisikesele piima ja süüa, ning järgmisel hommikul magas pisike ta kõhul kui ma hommikul töölt tagasi tulin.

Sofia muidugi ei olnud esialgu just kugi vaimustuses sellest väikesest asjast, kes tema kastis asjal käib ja tema kausist sööb. Esimesed poolteist päeva üritas pisike küll pidevalt Sofia tähelepanu saada, kuid Sof hoidis alati nii poolemeetrist diameetrit. Migil hetkel nad aga sõbrunesid ja nüüd on meil pidevalt korteris ringi jooksmas üks mustvalge pall. Pigem väsib pisike Sofist ära ja peidab end ära, et veidi puhata. Pilt meie pallist INSTAGRAMMIS.

Ka kooli poolelt on häid uudiseid, nimelt on tehtud mul kõik põhiainete eksamid positiivsele tulemusele, mis on seni olnud minu ainus eesmärk, mitte kukkuda läbi. Alati on tore saada A´sid ja B´sid, kuid peale täiskohaga tööleminekut on minu põhiline hinne siiski C, mis ju iseeesest ei ole midagi halba. Nüüd on veel teha vaid lisaaine eksam - Koerakasvatus, mis määrab ära selle, kas järgmisel semestril, mis on ühtlasi ka viimane, on mul 3 põhiainet või peaks siiski ka 1-2 lisaainet juurde võtma, mis isenesest ei oleks suur koormus arvestades, seda, et töölt jään ma mingil hetkel niikuinii ära ja Martha tuleb hommikul Tartusse viia nii või naa. Samas veidi puhkust ei kõla ka üldse halvasti. Ehk siis hetkel lahutab mind lõputunnistusest 3 ainet ja lõputöö, mis tuletab mulle, meelde, et lõputööga on vaja hakata väga pinglast tegelema, kuigi katse, mille põhjal ma seda teen lõppeb napilt enne minu lõputöö kaitsmist.

Vot sellised uudised, palju muud ei olegi juhutnud. Ahja tellisin ka veel mõned vidinad omale seekord SportsDirectist eks ootame, millal nad kohale jõuavad, samuti ootan ka LINDEXi pükse ja ohtralt Hiina kraami.

No comments:

Post a Comment