Thursday, January 22, 2015

17. nädal

Tänasest siis jookseb nädal numbriga 17. Kodaniku mõõdud peaksid olema vastavalt 140 g ja 13 cm. Liigutusi ma ametlikult tuntavaks veel ei ole, jah on olnud jälle vaid mõned üksikud mullitaolised müksud, mille põhjustajast endiselt veel 100% kindlust ei ole seega ütleme nii, et veel ei tunne.

Kaalunumbrit ma ausaltöeldes veel ei teagi, praegu kaalused arvan, et ei saa väga täpset kaalu ja kuna arstijuurde lähen järgmine nädal siis kaalun end enne seda visiiti. Just arsti juurde järgmine nädal, ehk siis Dr. Klaasseni vastuvõtule, ei teagi, mida ta mulle seal räägib või teeb - arvan, et eriti ei midagi ausaltöeldes. Kõhtu kui sellist ei ole mul enda arvates olulist endiselt juurde kasvanud. Tõnisega vaatasime siin pilte ükspäev mõnest blogist, et millised kõhud on olnud naistel 16. rasedusnädalal ja Tõnis ütles peale seda mulle, et mina olen küll simulant vist. Eile kui isegi käega üle kõhu tõmbas siis ütles, et ega sa enam väga pesulaud polegi, mille peale ma sain naerda, et ega ma pole AMMMMU väga pesulaua mõõte välja andnud.

Hetkel just üritasin oma teleofnist kätte saada just tehtud pilti minu "kõhust" ja selle peale, et telefon suudaks mulle näidata viimati tehtud pilti pidin ma ootama oma 10 minutit, kuna pilte ja videoid on lihtsalt NIII palju, seega copyn nüüd enamik pilte arvutisse ja teen teleofnis puhastust - kokku tõstan umbes siis veidi vähem kui 4000!!! faili. KOHUTAV.

Beebigrupis on viimasel ajal olnud palju jutuks ka Elite kliiniku aegade bronnimine ja muu selline. Tuleb välja , et kui tavalisele UH´le ja arsti vastuvõtule saab pm. kohe siis 3D/4D UH järjekorrad on ikka mõnenädalased vähemalt. See pani mind ka mõltme,a et ehk oleks mõistlik see aeg sinna kirja ära panna, oleks vähemalt rahu majas ja teaks, mis päeva oodata.

Õde mul oli väikesele Jairusele juba ühe rohelise body ostnud, kuid mina jänku nagu ma olen, ei julge ikka veel siniseid asjakesi ostma hakata, kuigi rasedused on juba praegu väga erinevad võrreldes Martha ootamisega. Üritan ikka selle 13. veb LA UH ära kannatada ja kui sealt teada ei saa siis veel veebruari lõpuni kannatust varuda, kuigi tahtmine on juba päris suur, midagi veel ära osta.

Mõtlesin siin teha enne kindlalt soo teada saamist ka ühe ennustuspostituse. Olen viimaselajal komistanud väga palju igasugu vanarahva ja muude targuste otsa, mis kõik väidetavalt väga kindlalt ennsutavad, mis soost laps sündima peaks, siis oleks hea võrrelda, kui sugu kindel, mis läks täppi, mis mitte.

Pühapäeval oli meil puhkepäev ja selle asemel, et minna raamatukokku õppima, nagu esialgu plaanis oli läksime me hookinno. Ja mitte üldse selle pärast, et meil poleks olnud vaja õppida vaid raamatukogud siin Ülikoolilinnas on pühapäeviti kinni - imeline. Peale kino käisime ka New Yorkeris, vaatasin, et seal suured soodukate sildid väljas ja astusime sisse ehk leiame midagi huvitavat. Vaatan, ehk lisan need saadud kraami pildid ka mõnipäev siia, sest eile jõudsid kohale ka LINDEX´ist tellitud rasedapüksid, mis on juba praegu täitsa mõnnad käia.

Aga praeguseks siis vast kõik ehk on mul järgmine nädal juba millestki oluliselt vingemast rääkida, pildi näidata. ;)



No comments:

Post a Comment