Friday, January 16, 2015

16. nädal

Nonii, 1 päev hilinenud 16. nädala postitus, mis sisuliselt räägib siiski 15. nädalast. Eile ei , 16. nädala täitumisel, ei ilmunud seda postitust põhjusega, nimelt olin eile valmis surema. Seda oelkut võib ilmselt hakata varsti nimetada "esimese tööpäeva sündroomiks" sest üleeile sain 1 puhkepäeva, et õppida koerakasvatuse eksamiks, kuid neljapäeva hommikul pidin siiski tööle minema ja arvestades tööpäeva kulgu, mis oli suurte ja rasvaste tähetedega KOHUTAV!! Siis kooli ma siiski ei jõudnud ja eksam jäi seekord tegemata, küll aga on uus võimalus juba järgmisel nädala, kuhu olen suutnud koguda 2 eksamit. Mitte kuigi positiivne.

Nüüd aga asjast. Kodank on äppi sõnul 11,6 cm pikk ja kaalub juba 100 g. Kauaoodatud liigutusi ei ole veel, vist. See tähenab, et paar imeliku mulksu/müksu olen tundnud kuid ei julge neid veel päris liigutusteks liigitada. Ideeliselt on tagaasetusega platsenta puhul täitsa reaalne juba lähiajal liigutusi tundma hakata, kuid siiani siis suhteliselt vaikne veel.

Beebigrupis naised lisavad aga järjest pilte oma kõhukestest. Mina seda veel teinud ei ole, kuna mulle "tundub" et mul ei ole selel vana polstri all veel midagi, küll aga see pilt nüüd lõpuks ära tehes natukene nagu midagi paistaks, kuid end siiski oluliselt kõhukamaks ei pea. Kaalu on juurde tulnud 16 nädalaga 2 kg. Pildi kvaliteet loomulikult mingit kriitikat väga ei kannata, kuna meie ainus suur peegel on esikus, kuhu loomulikku valgust väga ei paista. Kuna kassid olid Martha toas ka korraliku segaduse korraldanud siis pidin targemaks ka selle ukse pilditamise ajaks sulgeda.

Natuke olen ka shopanud vahepeal, näiteks üleeile tellisin LINDEXist omale rasedateksad (LINK), mitte, et neid mul vaja oleks veel, aga kuna seeliku aeg on veel kaugel ja need olid nii odavad 17 eurot ja mõned kopikad lisaks, siis ma lihtsalt pidin need tellima. Veidi aega tagasi tuli just sõnum, et pakk on postitatud ja kui jõuab minu valitud poodi (mille puhul oli postitasu 0 €) tuleb uus sõnum. Kui kõik ongi nii lihtne ja vinge siis on mul seal ostukorvis veel paar päris imelist asja.

Tellisin ka Hiinast pkspäev natuke asju, Marthale paar kleiti ja paar paari retuuse, mis kõik läksid kokku maksma u 20 eurot. Siis leidsin suhteliselt juhuslikult mingid rasedapüksid (LINK), mis maksid 12 eurot ja oli väidetavalt ka XXXL suurust. Tellisin siis selle 3XL ära, mis pidi vastama suurusele 18, mis vöiks number suuremana mu tagumikuümber minna ju.

Samas ei suutnud siiski soodukatele vastu panna ja ostin ka Kodanikule paar asja, ühe sügisesema kombeka, mis sel hetkel maksis 13 € (LINK) ja väikese mütsi, mis ostmise hetkel maksis 1.50€ (LINK). Ilmselt jõuavad need asjad kohale alles millalgi päris hilja, kuna Hiinas varsti uueaastapidustused ja siis nad puhkavad oma 2 nädalat, millal suurem osa nobenäppe ei liiguta lillegi, või noh, pakid ei liigu.

Eile arutasime Tõnisega ka 3D/4D UH minekut. Ma küll mainsin seda juba päris ammu, et tahaks sinna minna, kui võimalust on sel hetkel. Nüüd hakkab see "sel hetkel" hämarduma ja mul on ikka päris kindel tahtmine sinna minna. Hetkel on LA UH kirja pandud 13. veb TÜK´umi, mis juttude kohaselt kestab u. 7-10 minutit, ühesõnaga vähe. Eile avstasin, et Elites tehakse 3D/4D ka ühes paketis, mille hind on päris "nunnu" 95€. Eile siis seda "arutasimegi" või noh, ma mainisin, et ma tahaks ikka Elites ka LA teha, et seal tehakse väga põhjalikult ja kuna tahan ka Martha sinna kaasa võtta siis oleks ju vinge, kui veidi korralikuma teeninduse osaliseks saame, kui TÜK´s. Samas on mul küismus sellega, mis ajale seda mahutada, kuna LA peaks/võiks olla 20. nädala paiku, parim aega 3D/4D UH aga pea kuu aega hiljem. Ühesõnaga, selle peale peab veel mõtlema.

No comments:

Post a Comment