Thursday, January 29, 2015

18. nädal

Täna siis algas 18. rasedusnädal, ehk siis minu arvutuste järgi täitus 4 kuud. Telefoni äpp räägib mulle, et kodanik on suuruselt võrne draakonipuu viljaga, mis mulle ausaltöedes just palju informatsiooni  ei anna, aga mõõtudelt siis peaks ta vastama  190 grammile ja 14,2 cm.

Eile käisin ka naistearsti juures, kelleks on mul dr. Margit Klaassen. Tema juures käies sain niipalju targemaks, et veebruari kuu on minu töölt koju jäämise kuu. Samas sain ka aru, et see rahvakeeli nö. "sinine leht" pole mitte ainus võimalus ja ka mitte parim võimalus füüsilise töö tõttu koju jäämiseks. Täpsemalt, mis ja kuidas juhtuma hakkab saan teada 9. veebruaril, kui lähen Tartu Ülikooli Kliinikumi juristiga sel teemal rääkima.

Kõht? No ma ei tea, mina ei näe seal veel eriti midagi, kui väga otsida tahan siis midagi nagu oleks juurde tulnud, mida väidavad ka 4 kuuga lisandunud 3 lisakilo, kuid see on ka kõik. Tavalised teksad panevad kühu valutama , eriti kui on vaja pikalt istuda, nüüd siis kannangi neid LINDEX´i rasedateksasid, mis on mulle veel päris suured , kuid igalpool dressipükstega kahjuks ringi liikuda ei saa.

Eile arsti juures käies mõõdeti ka vererõhku, mis oli jälle liiga kõrge! Õnneks, statsionaarsest ravist veel juttu ei tehtud, loodame, et sellest siiski pääsen. Mõõdeti ka emakapõhjakõrgust, mis oli endiselt sama, ehk siis 16 cm. Vaadati ka südametoone, jah justnimelt - vaadati. Tööle pandi UH masin ja peale väikese südame põksumise nägin ka Kodanikku ennast. Põõnas teine rahulikult ja ei lasknud ka ämmaemanda koputamise peale end häirida. Sel hetkel vandusin küll ennast, et olin Tõnise käskinud ukstetaha jääda. Aga no.. kahe nädala pärast on LA UH, kuhu ta kindlasti tuleb.
Samas eelmise UH´ga võrreldes, on Kodanikul ikka veidi kitsaks juba jäänud, kui enne sai end ikka välja sirutada siis nüüd olid pea ja põlved ikka rinnal ja väga laituamist ei toimunud. Tõnis küll hetkel arvab, et kõhtu pole mul vaid seetõttu, et ma päevas nii palju liigun, sest olgen ausad, söögiga ma ei pirtsuta, kuigi ega magusaisu pole seni tulnud, kuid selle 3 puhkepäeva jooksul on asjatut näksimist küll oluliselt juurde tulnud.

Peaaegu oelksin juba unustanud. Eelmise nädala tippsündmus oli Kodaniku "elluärkamine". Esimest imelikku liigutusemoodiasja tundin 17+2 õhtul, kuid olin selle veel valmis gaaside arvele kandma, kuid järgmisel päeval ja nii kõik päevad kuni tänaseni on ta endast ikka viisakalt märku andnud, mis minu rahuloluhuvides väga positiivne on. Küll aga on ta "issi laps" nagu Tõnis väidab ja ei viitsi eriti palju oma energiat kulutada, väike põnks ja siis on jälle paariks tunniks vaikus kuni tuleb 1 äärmisel juhul 2-3 põnksu veel ja jälle tuduaeg.

 
Paar pilti ka LINDEX´i rasedateksadest.

No comments:

Post a Comment