Tuesday, January 27, 2015

Spontaane reis Tallinnasse

Eile omades üle pika aja sellist luksust nagu puhkepäev otsustasime, et käiks homme (ehk siis täna) Tallinnas. Olin juba mõni päev tagasi juhuslikult buduaarist leidnud ühe kasutatud Maxi-Cosi turvahälli, mis mulle silma jäi. Kui jutt Tallinnasse minekust päevakorda tekkis meenus mulle loomulikult see turvahäll, mille müüjale ma siis kiirelt kirjutasin ja lootsin, et ta reageerib veel piisavalt kiiresti, et ma seda siiski ka osta saaksin. Õnneks, oli müüja väga kiire ja saime kontakti, ning täna hälli ära ostetud. Enne ostma minemist nälajatasime veel Tõnisega, et ilmselt vaatab ta meid, peasjalikult siis mind küll sellise näoga, et huvitav, kas nad 2 triipu on üldse testilt juba kätte saanud, kuna minu "kõht" ei ole nõud mind ju veel kuidagi rasedaks tunnistama.

Enne hällile järeleminekut üritasime Tallinnas süüa saada. Algul uitasime Ülemistes, kus sain ka SportsDirectis ära käidud ja Mammule sealt ka ikka ühe kleidikese ostetud. Kuna Baby Back meid ei ahvatlenud ja mingi kohvik, mis nägi välja nagu sushikohvik siis Ülemistest läksime ära sama targalt. Meenus mulle siis, et kunagi käisin Viru keskuses mingis buffeelaades kohas söömas, läksime siis seda otsima. Peagi leidsimegi, kuid sinna jõudes ei tahtnud ma enam ühtegi asja, mis seal pakutakse. Olime juba valmis viimases hädas Hesburgerisse minema, kuid siiski otsustasime veel Solarises enne ära käia. Seal meenus mulle Vapiano, kus ma veel käinud ei olnud, kuid erinevate blogide vahendusel sellest palju kuulnud.
Nii me siis sinna läksimegi, aga ei olnud see midagi nii tavaline restoran angu arvata võis.

Sisenedes teadsime õnneks juba, mida me menüüst tahame, ning suureks üllatuseks pisteti meile kohe pihku kaardid, mille peale me siis "arved" pidime saama. Samuti juhtatati meid üles, kus pakutakse pastat, Ütleme nii, et see tundus suht "imelik", et pastat saab ainult ülemisel korrusel, sinna jõudes saime aga aru, miks see nii oli. Nimelt, tehti meile meie tellitud toit meile meie silme all valmis - jah keedeti valitud makaronid ning valmistati valitud kaste. Mina tellisin siis pasta Carbonara ja Tõnis Bolenese. Tõnisele see "üritus" eriti vaimustust ei pakkunud. Minu toit oli minu jaoks veidi mage kuid homemade pasta oli väga maitsev.

Täna jõudis ülikiirelt - umbes nädalaga - kohale Hiinast tellitud mütsike. Esialgu müts paistis veidi suurem, kui ma esialgu olin arvanud, samas kui mütsi ääre paika keerasin oli see täitsa paras suurus, kas just vastsündinule kuid juba kuu-kahesele täitsa ok. Nüüd loodan, et ka teised Hiinast tellitud asjad nii superkiiresti kohale jõuavad.


No comments:

Post a Comment