Saturday, May 10, 2014

Kiired ajad !

Pea iga postitus algab juba kommentaariga, pole jõudnud ammu kirjutada... Üritame siis seda viga lähiajal parandada.
Kuigi ajad on tõesti kiired, täiskohaga töö, laps, kool (loe: sesss!) ja siis veel valguskiirusel lähenevad pulmad. Mida rohkem ma selle ürituse peale mõtlen seda rohkem tuleb mul meelde asju mida peaks/võiks/tahaks veel teha,. Näiteks: endiselt on lahtine kabeli kaunitus, reedel lähen lõpuks kabelit vaatama ning hiljem emaga poodidesse, loodan, et siis saan veidi targemaks selle koha pealt vähemast. Siis kleit , mis vajab kokku tõmbamist, nimelt on see mulle SUUREKS jäänud - kaal millegipärast sellest küll mulle rääkida ei taha, aga nii kehas kleit igatahes enam ei ole kui varem - seega esmaspäeval lähen veel vormivat pesu otsima Tartu poodidest ning siis kleidiga kiiresti mõne kompetentse õmbleja juurde.

Nii siis veel laste joonistusraamatud - kuna lapsi on palju u. 15 ja raamatutesse tahan panna vähemalt 10 kahepoolset lehte kõigile siis olen dilemma ees, kas raisata oma printeri tinti või maksta nt koolis see 5 senti lehe eest ja lasta need välja seal...
Pruutneitside ja muude tegelaste tänukingid hakkavad peavalu tekitama, esialgne idee kukkus kahjuks läbi, nüüd on juba uus olemas, mis ka pooleldi teostatud, kuid lähemalt ma sellest siin rääkida ei saa, eksole Liisi ja Piiariin. ;)

Tüdrukuteõhtu kuupäeva panin ka paika tüdrukutele, kuna minu graafikuga on mulle suhteliselt raske "õigel"ajal üllatust teha siis kuupäev mulle üllatuseks ei jää, kõige muuga saavad nad mind aga üllatada. Meie väikses Pulmad 2014 grupis FB´s tekitas tüdrukuteõhtu ka kõineainet ja just sel moel, mis tegevusi keelati korraldajatele juba eos. Ma ei ole seda teinud, ilmselt ei tee ka, aga äkki peaks? Ah, see on ju minu viimane vallaliseõhtu (päriselt ka!) miks siis mitte teha midagi mida igapäev ette ei tule. PST. See ei tähenda, et sina Liisi ja sina Piiariin midagi elupöörast välja hakkate sussitama!!
Mammu kleit tuli lõpuks ja minu närvidele veel enam tööd anda siis muidugi ei olnud see ideaalne, lilla vöö asemel oli hoopis valge... Jah, pole maailmalõpp, aga nüüd vajab see veel lisanuputamist, ilmselt lasen sinna valgele vööle, mõne lilla pitsi peale õmmelda.

 

Pulmaemaga pean hakkama samuti tihedamini suhtlema, et kõik sujuks ja oleks täpselt nii nagu vaja.
Täiesti lahtine on veel ka igasugune lilleseade, kimbud ja lill Tõnise pintsakutaskus. Tõnise pintsakust rääkides tuleb kohe meelde, et tema komplektist on puudu veel valge triiksärk, mida tuleb otsima hakata. Samuti on lahtised veel minu kingavalik , kas madal või kõrge või madal ja kõrge. Mammule samuti vaja kingad otsida, see ilmselt ei ole kuigi suur tuumateadus, kui ilma tibita poodi minna.

Panin ka Magnusele (meie fotograafile) ja Helenile(meik-juuksur) kokku pildimaterjali, mida ma neilt ootaksin. Lisan siia ka mõned üüberilusad pildid millel isegi tahaks olla.











Tegelikult oleks veel nii nii paljust rääkida ja nii nii palju veel mõelda ja teha, aga kogu selle pulmapaanika sees tuleb ka eksamiteks õppida ja seda mitte mõttega "E kätte" vaid ikkagi parim mis välja pigistada annab. Hetkeseisuga peaks mul enne pulmi jääma umbes nädal aega täiesti ilma koolita aega... Aga ilmselgelt on siis juba kõige korraldamiseks liiga hilja. See tähendab, et peame veel viimaseid nädalaid puruks rebima end kahel kui mitte kolmel ega neljal rindel.
Edu mulle! ;)

No comments:

Post a Comment