Sunday, April 20, 2014

Nii palju jäi veel ütlemata..

Mul on ikkagi veel nii palju olulist, millest tahaksin veel rääkida..
Näiteks, ma leidsin pika otsimise peale omale inimese, kes tuleb ja teeb mulle, pruutneitsidele ja Tõnisele, võib juhtuda et ka mu emale meigid soengud. Tegu on ka , nagu tuleb välja, et paljudele mu pulmapea kaasaiavate jõududega on läinud, noore tegijaga, kellel samuti ei ole seni kogemust otseselt pulmameikidega, kuid selle eest kogemust igasugu erinevate ja ma ilmselt peaks ma mainima, et suhteliselt äärmuslike meikidega. Ühesõnaga tegu on andeka noore naisega, kes ma usun saab ka meile pulmameikide tegemisega suurepäraselt hakkama. Varastan nüüd mõned pildid tema facebooki lehelt.




Lisaks selle on nüüd ka kindel, et meie fotosesioonil on HOBUNE. Rääkisin Arma Ratsataluga ja neil polnud sellise teenuse pakkumise vastu midagi. Nemad muidugi pakkusid mulle hoobilt 2 hobust, see pani mind ka mõtlema, et äkki tõesti, kuid pigem vist mitte kardab, et ma ei suuda Tõnisesse süstida vahem kui kahe kuuga siis suurt annust hobusepisikut , et ta selle "järjekordselt" hullu ideega kaasa tuleks. Aga minule sobib TÄIESTI ka 1 hobune, usun, et nii foto- kui ka videograafile annab see palju inspiratsiooni ja häid kaadreid juurde, nii et ootame juba seda aega, kui neid pilte ja videoid siis jagada saab..



No comments:

Post a Comment