Sunday, January 3, 2016

Jakobi esimene lumi

Täna käisime Jakobiga väikesele jalutuskäigul olgugi, et ta on veidi haiglane hetkel, aga värske õhk mõjub ka haigele lapsele hästi. Eriti veel kuna täna oli poole soojem kui eile, täna oli õues "ainult" -8 kraadi.

Ütleme nii, et Jakobil erilist reaktsiooni selle valge jura vastu eriti ei olnud, tema jaoks oleks see võinud vabalt ka olemata olla - nagu ka minu jaoks tavaliselt.

Muide, ma värisin juba eelmine aasta juuksed lillaks ja kuna see suhteliselt kiiresti maha kuluda otsutas soovitas juukusr mulle ühte lillat juuksemaski, mis peaks värvi "elus hoidma". Kui esialgu olid mu juuksed nagu ma tahtin külm lillad siis märsk on pigem roosakas lilla, selline veidi fuksia tooni. Seega on nüüd ka mu juuksed veidi roosakad. Mis seal siis ikka, elan üle. Pildi tegin ma täitsa ise ja kuna ma peegi ees selfitada ei viitsi siis noh jah, väga palju just pildilt aru ehk ei saa.












No comments:

Post a Comment