Sunday, January 3, 2016

2015 piltides

Märts
Kuigi ma algul plaanisin, et ma 2015 aasta pildikokkuvõtet ei tee, sest enamik kuid on mul lihtsalt "kadunud" või ma pole mitte ühtegi pilti teinud, siis just esimesel põhjusel ma siiski siia mõned lisan - juhuks kui ma peaksin jälle ära "kaotama" mõned pildid.

Järjekord on sassis, seega don't mind kui algul on veebruar ja siis juuni ja siis jälle veebruar.

 
Märts 
Veebruar

Märts - veidi ebaõnnestunud selfie.

Märtsis ostime auto ja liigutasime seda omamoodi.

Märtsis tegime ka algust grillhooajaga.

Ja märtsis pilditasin ka kasse..

Ja Marthat (märts).


Juuni? kasvatasin kõhtu.

Juunis pidasime ka esimest pulmaaastapäeva ja õppisime samal ajal ka baka eksamiks.

Ja juunis kolisime minu lapsepõlvekoju.
Kunagi märtsis? sai VPG 19. lend kokku.


Martha ja ta onu Ülari olid kunagi juunis nunnud.

Samal ajal lõpetsime me ka Martha kiuste ülikooli.


Looma- ja kalakasvatajte bakalaureuse kraadi 2015 aasta lõpetajad.

Turistid juunis, Martha istub nagu ehtne daam kunagi.


Kunagi veebruaris käisime sõranna lapse sünnipäeval.

Mänguväljak oli veebruaris juba üsna popp koht.



Maasikas ja vahukoor, ju ma neid jäätist tegin?

Ülejäänud aasta ehk siis pildid ajast kui Jakob oli juba meiega on siin igal pool juba olnud, seega ma ei hakka ega ausalt viitsiga väga neid siia uuesti panna.

2 comments:

  1. See pilt, kus Mammu värvib, on täiega hästi välja tulnud sul! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haahaa, ta ise karjus mu peale juba mitmendat korda seda pilti tehes, et aitab nüüd, ta ei jaksa enam olla ilus! :D

      Delete