Tuesday, December 8, 2015

Veidi ebaõnnestunud jõulupildistamine

Mul on juba mõnda aega meeles kõlkunud mõte teha lastest väikeses jõulumeeleolus pilte. Ja need siis ehk lasta ilutada, raamida ja vanavanematele kinkida.

Täna on mul sada vajalikumat asja teha näiteks valmis kirjutada homne esitlus ja äriplaan, ning õppida ülehomseks kaheks arvestuseks, aga mida teen mina? Pildistan lapsi, töötlen pilte, sorteerin ja pakin Tesco pakke, produktiivne ma ütlen.

Pildistamine just kõige paremini ei õnnestunud sedst A. Tõnisel on täna õhtune kontrolllüps, see tähendab, et keldri võtmed on tema käest, see tähendab, et mina keldrisse ei pääse, et jõuluehteid tuppa tuua, kuna need, mis ma esimesel advendil üles panin otsustasid koostöö lõpetada  B.Kas pildistada välgug või ilma, arvasin, et välguta on parem ja tegin välguga vaid üksikud pildid - vale otsus, välguga tehtud pilditest saaks isegi asja, teistest nomaeitea....

Ühesõnaga, siin nad on...

Välguga

Välguta






Ebaõnnestunud taustakatsetus..

No comments:

Post a Comment