Tuesday, December 15, 2015

Suvebeebid 2015 said kokku

Ei, meie tegelikult sinna kokkutulekule ei jõudnud aga tellitud body jõudis meieni eile ja kui teised sai fotografiseeritud fotograafi poolt siis ma tegin Jakobist kodus ise mõned sätitumad pildid selle bodyga.

Kui ma algul body nähes arvasin, et olen üübersuure varuga talle selle ostnud siis selga pannes sain aru, et täpikas mis täikas. Number 68 trukid ei läinud üldse kinni, number 74 oli megaparas.

Seega järgmisel kokkutlekul ei ole vist isegi lootust seda body kanda, mis seal ikka jääb siis mäletuseks.

2 comments:

  1. Ma tellisin 74 suuruse. Trukid on selle nö väiksema suuruse pealt ilusti parajalt kinni, varrukad aga veidike pikad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma vist ka alguses panin kirja, et tahan suurus 74 ja siis kui tuli jutuks, et need mahuvad kahe suuruseni siis mõtelsin, et palju see poiss ikka enam kiiresti kasvab, et 74 meile küll.. ei olnud ikka küll. :D

      Vaatasin just, et meil poisid suht ühes mõõdus, mul oli poiss viimasel arstivisiidil vaid 100 g raskem kui sinu oma samal ajal.. :D Pontsikmeeste liiga, kuigi pildidt ei paista su poiss üldse nii pontsakas kui kaalu järgi võiks arvata. :)

      Delete