Wednesday, October 21, 2015

Katsetused Lightroomiga

Täna oligi see päev kui Härra abikaasa mulle sünnipäevakingi (veidi vähem kui kuu aega varem) ära ostis. ON OFF´ist tulime me täna tagasi Toshiba Sattelite´ga. Jah, nii on, et minu ainuke kriteerium minusugusel "tehkinateadlased" ikka oli kindel VALGE! Tõnis tahtis ka täisklaviatuuri, mille eest mina ei olnud nõus juurde maksma kui juhtus nii, et arvuti mis oli nr 1 valge, nr 2 mõistliku hinnaga oli ka juhulikult täisklaviatuur, seega kõik (mõlemad) olid (oleme) rahul.







Tänu sellele valgele nunnule õnnestus mul täna saada arvutisse ka Lightroom, seega olen suhteliselt vaimustuses ja katsetanud juba mõnda aega sellega erinevaid varjante. Nagu kunagi räägitud sai olen ma tavalise Photoshopiga varem toimetanud, nii 7 aastat tagasi? kuid see Lightroom on siiski veidi teine tera või siis ma lihtsalt ei oska veel, või noh ei oskagi. Seega hakkan ilmselt varsti youtube läbi kammima erinevate lightroomi õpetusi otsides. Panen siia siis mõned juhuslikud katsetused, mida ma olen suutnud kokku pusida.









Ei pea vist juurde kirjutama milline oli enne ja milline pärast. Ütleme nii, et ma ei ole ühegagi päris päris rahul aga algus seegi.

No comments:

Post a Comment