Wednesday, January 7, 2015

Welcome back ja supriiiis

Tervist tervist jälle,
tean tean, väga pikk vahe on jäänud kirjutamisse, millel on ka oma hea põhjus olemas. Ma lihtsalt ei saanud veel meie väikesest saladusest rääkida ja kui ma sellest ei saanud rääkida ei tahtnud ma ka millestki muust väga lobiseda ja olgem ausad, ega eriti pole olnud ka aega. Eksamid, kool, töö, pluss mõned väikesed ja suured mured tervisega ja nii on ta soiku jäänud. Nüüd loodan aga tagasi olla ja juba enda mälestuste säilitamiseks, seda blogi tihedamini täita kui seda viimased paar kuud teinud olen.

Aga üllatusest..
Meie perre on oodata printsess Marthale väikest õde või venda. Nagu ta ise ükspäev väga tabavalt selle kohta ütles, kui ma saan venna siis ta on minu prints ja issi on sinu prints ja meie oleme printsessid ja kui ta on tüdruk, siis meil on 3 printsessi ja 1 prints.


Teada sain ma meie planeeritud üllatusest oktoobri viimastel päevadel. Olles teist korda rase ei kiirustanud ma loomulikult arstile, olles kindel, et ahh ega veel on küll. Tegelikult ei olnud ma aga arvestanud, et ma ei ela enam Rakveres ja ei käi eragünekoloogi juures. Ehk kui ma ühel hetkel otsustasin, et nüüd on paslik aeg arsti aeg kirja panna olin ma väga ebameeldivalt üllatunud, kui selgus, et järjekorrad on umbestäpselt kilomeetrite pikkused ja esimest aega pakuti mulle, minu soovitud arsti juurde alles 5.jaanuariks (etteruttavalt olgu öeldud, et selleks ajaks oleks juba KV jaoks lootusetult hilja). õnneks oli registratuuris väga meeldiv naisterahvas, kes soovitas mul välja otsida mulle meeldiva ämmaemanda ja siis paneme esialgu tema juurde aja ja siis edasi vaatame, mis ajaks arsti juurde saame. Mõeldud tehtud ja nii ma detsembri alguses ämmaemand  Häli Viiluka juurde jõudsid. Kuna temal UH võimalust ei olnud ja ka tema pandud KV aeg jäi uude aastasse ei jäänud mu süda siiski rahule ja otsutasin käia Elite Erakliinikus kontrollis saamaks teada. kas meie Kodanikuga on ikka kõik  hästi. Kõik oli nii hästi kui sai olla, pisike süda juba tuksus ja kõik paistis tibens tobens, küllaga saime teada, et Kodanik on minu sees juba olnud veidi kauem kui ma ise arvasin teda olevat. Seega otsustasime koos Dr.Räimega, et 2.jaanuari KV aeg, mis TÜK oli määratud on juba lootusetult hilja ja nii me panime juba 5 päeva pärast tema juurde uue aja KV mõõtmiseks, selleks hetkel oli esimene KV müütmise võimalus ehk  siis Kodanikul vanust 11+5.

5 päeva pärast olime tagasi Eliteses, kus läks lahti KV mõõtmine. Algul üritas Dr. Räim seda teha kõhu pealt, kuid kuna minu emakas koos kodanikuga on "ebaloomulikult" kaugel? siis pildi saime kätte alles peale korraliku otsimist ja selle jubina mulle puusakondiallasurumist, siis otsustas Dr siiski teha vaginaalse UH, et saada paremat pilti ja kindlust KV mõõtmete kohta. Tal oli õigus saimegi parema pildi meie 5 cmsest Kodanikust. KVV oli korras, selle laius oli 1,3 mm, mis on küllaga lubatud piirides. (Üle 3mm vist  võib esineda probleeme). Vaatasime järgi kõik sõrmekesed ja lugesime üle näpulülid, mis olid samuti korras, vaatasime ple ka kolju, nina ja otsmikuluu, mille väärarengutekorral oleks teistsugune kuju.  Saime teada ka oletatava soo, millele loodame LAś kinnitust saada, enne kui seda väga kõva häälega välja hõiskama hakkame.

Loodan tänase päeva jooksul teha ka 15. rasedusnädala postituse, kui ma selleks aega leian, sest juba homme on mul Karusloomakasvatuse eksam, mille jaoks ma võiksin praegu õppida, mitte seda postitust siin kirjutada. ;)

No comments:

Post a Comment