Thursday, January 8, 2015

RETSEPT: Vürtsikas tomatisupp

Ostsin juba mända aega tagasi omale valmis kolm purki tomatikonservi, sest isu tomatisupi vastu oli üüüüratu. Kuna aga Lõunakeskuse kummaski toidupoes värsket basiilikut leida ei olnud võimalik jäi see supiidee venima. Eile aga Primas basiilikut nähes tuli mu supimõte jälle meelde ja nii ma täna lõunaks tomatisuppi tegingi.

Tõnis ei olnud varem tomatisuppi söönud, kui vürtikas teda ei hirmutanud. Nii ta siis ilma suurema jonnita mõitses seda "jama" mida naine jälle kokku keetis (või noh, olgem ausad, tegelikult tegi seda rohkem tema - minu kamandamise järgi, sest küüslauguküünk pundist välja lõigates suutsin ma ka oma pöidlalt korraliku nahatüki lahti lõigata ja seda otseloomulikult paremal käel).

Ütleme nii, et härra Jairus ei olnud väga vaimusteses sellest supikesest, küll oli liiga vürtiskas, küll ei olnud lihtsalt nagu mingi eriline toit "nagu on ja nagu ei ole ka!" Ehk siis ma saan oma tomatisuppi veeel päris mitu päeva süüa. Panen siia ka retsepti, kuid hoiatuseks siiski, tsilli, ja pipraga pole mõtet üle pingutada kui väga vürtsikas ei ole Teie teema.

800g konserv tomateid (mina panin 3 purki ehk siis 1200g)
1 l vett
1 keskmine küüslaugu küüs
soola
pipart
tsillit
basiiliku lehti


Lase vesi keema, vala sisse tomatid ja hakitud küüslauk. Lisa maitse järgi soola,pipart ja tsillit(kas pulbrit või värkset). Lase veidi pehmeks keeda. Võta pott tulelt, lisa basiiliku lehed ja püreesta saumiksriga püreeks. Pane veel korra tulele ning lase keema. Serveeri basiilikulehtede ja riivitud juustuga.

Head isu!

No comments:

Post a Comment