Monday, August 25, 2014

Jälle uue hooga..

KOOOHUTAVALT kaua aega tagasi sai kirjutatud viimase postistuse.
Miks? Kes seda teab. Oli liiga palju tööd? Liiga palav? Liiga väsinud? Liiga uimane internet? Ilmselt siis juba kõik need kokku.
Aga ma luban end parandada.




Igatahes, suvel on tõeti saanud teha palju tööd ja siis veel natuke, päris palju piima on tanki voolanud ja päris palju lehmi hinge heitnud, kes vabatahtlikult, kelle veidi kaasa aidatud. Aga kool on kohe kohe uksi ees.
Minu kohustused algavad juba sellel nädalal - toimub tuutorite suvekool (2-päevane üritus, kus saab paaalju istuda ja veel rohkem ilmselt lobiseda). Tegelikult "tegelesin" oma kooli kohustustega juba varemgi. Oma eriala rebastele sai tehtud feissbuuki kommuun, ning nad sinna juba kutsutudki ning neile veidi infot jagatud.
Samuti olen suvel ka suhelnud oma 3 välisüliõpilasega  - Ulas - Türgist, Makareta(kindlasti kirjutasin valesti) - Tšehhist ja Anna - Lätist.

Ausaltöeldes, ma juba täitsa tahaks kooli minna, kuigi ega see mu elu just kergemaks ei tee, arvetsades seda, et tööl käin siiski edasi igal vabal hetkel.
Aga meil on tulemas REBASTERETS - mida korraldame seeaasta siis meie! Mõtteid juba poolest suvest saati liikunud, nüüd üritan ka kursust kaasa tõmmata kuid ilmselt (loomae, et eksin) pean siiski suurema töö ise ära tegema, sest kui need 2-aastat ülikoolis mind on õpetanud siis eriti kellegi teise peale loota mõtet ei ole, kui vaid iseenda.




No comments:

Post a Comment