Friday, July 4, 2014

Normaalsed inimesed nii ei tee!

Kell on hetkel 7.55 ja on laupäeva hommik. Mina jõudsin umbes pool tundi tagasi töölt koju, sõin käin nüüd tiiru internetis ja lähen magama, siis kui "normaalsed" inimesed hakkavas vaikselt ärkamisele mõtlema.
Aga mis sa teed - raha tuleb ju kuiddagi majja tuua ja tegelikult mulle ju meeldib mu töö - igathes rohkem kui hommikust õhtuni kontoris istuda või ebameeldivaid inimesi teenindaga. Seda nüüd küll, et ka loomadel on paremaid ja  halvemaid päevi ja nemad ei oksa seda varjata isegi kui tahaksid. Ilmselt seetõttu ei ole ka nad nii kibestunud ja ebameeldivad nagu inimesed.

Lisaks kõigele muule olen teinud viimasel ajal päris palju n.ö."vahendajatööd". Tellin Hiinast peamiselt laste riided kas siis gruppidena või üksiktellimustena inimestele otse koju. Ja üldse mitte tohutul rahateenimissoovist - pigem siiski otsin oma plikale asju aga kuna hulgi on odavam olen pakkunud ka teistele emadele/isadele võimalust tellida Hiinast huvitavat kauba väga hea hinnaga. Pean aga tõdema jällegi, et ega heategu karistuseta jää.

Inimesed on niiii kuradi ebameeldivad, et see on lihtsalt kohutav. On inimesi, kes ei suuda ka elementaarset viisakust kasutada, rääkimata siis oma ajude kasutamisest. Teine grupp inimesi on selliseid, kes tahavad kõike, kuid kui on maksmise aeg siis palutakse oodata, et see või see kuupäev saate raha - selge olen inimestele vastu tulnud ja teinud oma rahakoti arvelt tellimused ära, et pakki liikuma saada. Ja siis kui mingil imselisel kombel on "need inimesed" raha ära kandnud siis hakkab üks närveldamine. Millal pakk tuleb, miks ma ei ole veel midgai saanud, kas tõesti on tarve 4 nädalat na na na... JAH tõesti võib tarne olla 4 nädalat või 8 või rohkemgi, mina ei postita neid pakke, ei sõida lennuki ega laevaga ja ei võta neid kondeineritest välja ega vii neid Eesti Posti (mis on muidugi ise parajat kaeberomaani väärt teema).


Minu viimane superleid Alist, kott, mis kamsis vaid 8.63€ - loomulikult tellisin ära - seekord valisin beezi.

Ma olen ka tegelikult ainult inimene, ma saan aru, et see võib olla uskumatu aga tõesti, minu põhitöö ei ole kagelti mitte olla 24 h Facebookis kättesaadav tellijatele ja tegeleda vaid nende (enamjaolt) mõtetute küsimustega.

Igatahes mulle tunudb, et peaksin vist teiste inimeste aitamise lõpetama ning maksma lapse või enda või härra riiete eest paar eurot rohkem - mille eest ma saan päris palju rohkem rahu.


Aga nüüd kaon tuttu! Ilusat laupäeva hommikut! ;)


No comments:

Post a Comment