Tuesday, January 21, 2014

Kleidid ja lilled...

Täna lõpuks leidsin kingad, mis ei tekita eelarvesse väga tohutut auku ja imelisel kombel oli seal isegi number, mis mulle meeldis. Tekkis aga probleem värvi üle. Kas valged või lillad. Iseenesest lillad kingad annaksid natuke särtsu ja kuna pulma värv on ka tumelilla siis ei oleks see ka väga võõras, lillad tulevad nii lille kui pruutneitsid, lauakaunistused, pluss peigmehe lips ja veel mõned detailid nagu kõrvarõngad, käevõru, lillekimp... Küsisin pruutneitsidelt nõu ja jälle läksid arvamused lahku... See ilmselt jääbki veel mõneks ajaks lahtiseks sest ehk juhtub ime ja ma leian ka Eestist kuskilt kingad, mis mulle jalga lähevad ja millesse ma ära suudan armuda..
Küsimused kerkivad ka pruudikimbu üle, mis ise olin mõelnud, et tahan kallasid, valgeid, lillade südamikega ja pruutneitsidele siis paari üleni tumelillat.. aga ega siingi lahkarvamused tulemata jäänud.. Nii et ka see jääb hetkel veel lahtiseks..

No comments:

Post a Comment