Sunday, January 17, 2016

Pühapäevased pildid

 Talv on ikka ilus aeg. Absoluutselt iga pilt, mis ma tegin, KÕIK on niiiiiiii ilusad. Okey need võib-olla ei ole, kus Marthal tatikollid suhu jooksevad ja ta samas elu eest röögib, sest A ma panen lund tema liumäele, B ma ei pane lund tema liumäele, C me lähme tuppa D me ei lähe tuppa  ja siis tähestiku lõpuni täiesti vabalt!






Jah, Tõnis teeb pilti nagu minu vanaema... :D


Eile oli mul hirrmus tahtmine teha midagi lehttaignast, võtsin siis ühe liiga suure kotiätie lehttainast sulama, täna ikka absoluutselt ei viitsinud enam küpsetama, seega Martha küpsetas.. või siiski mitte...


2 comments:

  1. Talvel tulevad jah ilusad pildid. Mis küpsetis seal viimasel pildil on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on n-ö jäägipirukas, ehket mul jäi lehttaigent kohutaval kombel üle ja seega tegin kõigest, mis kapis "vedeles" piruka (koosnes siis keedetud munadest, kanalihast, peekonist, basiilikust, kirsstomatitest ja juustust).

      Delete