Friday, October 2, 2015

Olen tagasi!

Hehh, ja olen kuu aega suutnud kirjutada mitte midagi. Seda ma tegelikult aimasin juba augusti lõpus, et kui kool ühel hetkel peale hakkab jääb siin kirjutamine aina harvemaks ja harvemaks. Ma nüüd üritan end veidi parandada kuigi igapäevaseid sissekandeid ilmselt siiski teha ei jõua.

Septembris jõudsime me olla päris tegusad, mina olen PEAAEGU kõik koolipäevad Tartus kohal käinud. Vaid mõne üksiku päeva olen "üle lasknud" kuid ilmselt oktoobris ma enam nii entusiastlik ei ole ja puudun ehk veidi rohkem, kuigi ausaltöeldes meeldib mulle pigem loengut kuulata kohapeal kui kodus hiljem salidid üle vaadata kuna nii või naa räägivad õppejõd loengus ka muid, mitte nii asjasse puutuvaid olulisi asju ning muidugi ka slaidididel olevale infole oluliselt lisaks muud tähtsad teemaga seontuvat. Need mõned päevad (loengud) kui mind kohal ei olnud on mul suhteliselt suured augud, olgugi, et arevastuse/eksami jaoks õppides need probleemisk ei ole, sest materjal on mul olemas, kuid siiski on puudu see tunne "jajaa.. ta ju rääkis sellest". Kuigi siiani olin ma kindel, et mul on suhtleiselt visuaalne mälu, siis nüüd hakka või arvama, et siiski ka kuulmismälu toimib päris korralike tuuridega... või siis jääb mulle meelde õppejõu kehakeel, kui ta teatud asjadest loengus räägib? ... kes seda teab.

Kui mina olen suhteliselt korralik koolilaps suutnud olla siis Tõnis see vastu on kogu septembri kuu jooksul jõudnud kooli neljal päeval?! Samas on ta kogu materjali kätte saanud ja neil päevadel kui ta ka ise kooli jõuab käib vajadusel lisa küsimas ka neilt õppejõududelt, kelle loengus lihtsalt käia ei jõudnud.

Seega kooli lainel läheb meil praegu hästi. Mina ootan juba millal saaks hakata õppima õppima - mõneks arvestuseks või eksamiks, sest kui ma olen Jakobiga kodus (neil pevadel, millal ma koolis pole ja Marthat ka kodus ei ole) ja väikemees magab on minul suhteliselt igav, nii  ma siis veedangi aega internetis kuni telefoni aku tühjaks saab.Õnneks kaua enam ootama ei pea, sest esimene vahearvestus on juba mõne nädala pärast...

Ilmselt kirjutan peagi ka esimede DIY postituse, kuna tuleb välja, et lasteaeda on juba esmaspäevaks vaja lasteaia sünnipäevanädala puhul sügist dekoratsiooni, seega mina surfan hetkel pinteresti lõputus augus ja otsin ideid, mida Marthaga siis nädalavhaetusel meisterdama hakata ütleme nii, et mõni idee juba on..


Ja siis ehk kunagi võib-olla võiksin ma rääkida oma totaalselt läbikukkunud kaalulangetamisest, aga enne seda pean ilmselt julgema astuda ka kaalule ja seda ma lükkan veel edasi... veidi.

No comments:

Post a Comment