Monday, August 31, 2015

Nädal kaalulangetamist

Praegu tundub, et  see nädal on läinud kiirelt, kuid tegelikult tundus mulle väga pikalt, et see nädal, eriti mõni päev sellest nädalast, näiteks kõik, ei saagi otsa, kunagi! Vähemalt mitte enne seda, kui ma olen totaalselt alla andnud ja kõikvõimaliku magusa korterist hävitanud.

Võõrutusnähud olid esimesed paar päeva ikka väga hullud, arvestades veel seda, et esmaspäeval? kohalikus Grossis käies avastasin, et äsja minu lemmiklemmik jäätikseks saanud soolase karamelliga Vana Toomas on terve nädala vaid hinnaga 52 senti??? muidu maksis ta umbes euro.  Otseloomulikult ostsin ma neid 10 tk - mis oli viga! Mõtlesin poes küll, et las seiavad, ega nendega midagi seal sügavkülmas ei juhtu. Järgmisel hetkel mõtlesin, et söön magusat hommikul/lõunal siis ju jõuan päeva peale selle ära kulutada. Ühesõnaga paari päevaga said õnneks need kõik otsa (mida ma ei söönud ära üksi!!) ja rahu oli maapeal (või vähemalt meie korteris).

Kogu ülejäänud aja ei olnud probleemiks minu ülesöömine vaid vastupidi, alasöömine. Viimased 3 (arginädala)päeva on olnud sellised, kus ma olen alles õhtul, kui Tõnis koju tuleb, avastanud, et ma ei olegi täna midagi peale 1 kiirelt haaratud võiku söönud. Ja kahjuks ei olnud ka nädalavahetus targem. Kuna me korralikult kodus ei passinud unustasin ma oooviusli ära jälle söömise. Kuna ma laupäeval käisin ema juures ploome korjamas tegin õhtul ka ühe ploomikoogi, millest ka mõne tüki haukasin, või siis päris palju tükke. Kuna aga olin jälle söömata ei põe selle pärast ja patja ei nuta- ausalt! Nagu ka eile, kui koju jõudsime u kella 7 paiku, pesin printsessi puhtaks ja viskasin ahju 3 broilerikoiba, millest ära suutsin süüa pool.

Siit ka minu uus probleem, mu kõht(magu?) hakkab valutama nii kui ma midagi veidikene rohkem manustan. Kas see on tõesti juba nii lühikese ajaga end kerra tõmmanud, et sinna peale klaasi vee enam midagi ei mahugi? Lisaks maovalule on ka mu seedimine vist puhkusele läinud sellest toidulauamuutusest või siis ei ole tal piisavalt materjali mida seedida?

Liikumise koha pealt pole ma ka teab mis eeskujulik olnud. Nädal algas küll suhteliselt hästi. Käisin rattaga sõitmas 3 päeva (või noh tegelikult õhtut siiski) järjest ja kuidagi ei olnud seda õiget tunnet, väisisn seal ratta seljas imekiiresti (isegi minusuguse tarretise kohta liiga kiiresti) ja ei olnud üldse mugav. Ilmselt oli asi selles, et see ratas on mulle veidikene väike. Tegelikult ongi see ratas mu väikevenna oma, kes on 10-aastane. Mis ei tähenda seda, et ma lastejalgrattaga ringi sõitsin, sest mu väikevend on keskmisest 10-aastasest oluliselt suurem.

See nädal püüan siis rohkem liikuda, kuna homme on ka meil esimene koolipäev (kui lähme Tõnisega ja poisiga koos) siis saab seal ilmselt ringi joosta ohtralt. Ja kui reedeses sünnitusjärgsel tehnoülevaatusel kõik korras on ja ma saan rohelise tule basseini külastuseks saan hakata ujumas käima. Ning kohe (või siis peagi) peale SD paki saabumist, kus kopitavad mu uued kaunid jooksutossud üritan ja jooksmisega algust teha, mis saab olema vaevaline, ma tean. Kuid ülla eesmärgi nimel eksole ;)

No comments:

Post a Comment